en tillbaka blick.

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, har varit mycket att göra.
Men här kommer jag med en liten tillbaka blick för bara er.

I förrgår var jag i skolan med klassen, vi fick gå på ett besök på hos riksdagen, och sedan fick vi tid till att shoppa i flera timmar!
Jag shoppade en jätte fin blus- skjorta ifrån VILA, sen lite smått och gått:)
Det var en härlig dag helt enkelt, skönt att komma bort från skolan och se lite annat.

Jag har också klarat min uppskrivning, har nu bara uppkörningen kvar, men när det säger jag inte ;)

Just nu sitter jag i skolan och jobbar med mitt, Malins och Karins projektarbete, och det går riktigt bra, så vi har beslutat att ta sovmorgon imorgon.
Så ikväll blir det till att träffa Jessica, vi träffades en sväng igår med, och beslutade att fortsätta kolla klart på den idag.

men vi hörs senare, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0