små söta under

God efter lunch då allihopa, just nu sitter jag på vår altan och ska börja plugga barn & ungdomssjukvård.
Är ledig idag från skolan, fast allt har ett men, vi fick läxa istället.

Så nu ska jag leta runt på internett om en massa fakta om för tidigt födda barn, det är vad jag ska skriva om.
Vi fick se en film i skolan här om dagen om just för tidigt födda barn, det är otroligt hur så små söta under kan överleva, helt otroligt! Det är verkligen tur att all forskning och teknologi blir bättre genom åren så vi kan rädda fler liv.

Min lillebror är även han hemma från skolan idag, fast inte för att han är ledig, utan för att han är förkyld, snäppet värre än mig faktiskt, stackarn.
Men ingen lunch var han sugen på idag så det fick vänta.

hoppas ni får en härlig dag
/ puss och kram till er från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0