tänk om jag?

Just nu sitter jag i skolan och har en lektion som heter människan socialt och kulturellt.
Vi håller på med ett arbete om olika ungdomskulturer, och jag och några har gjort en film om; fjortisar, punkare och nördar, vi kollade igenom filmen idag, stört skön verkligen, vi är verkligen nöjda med den :)

medan jag sitter och skriver reflektioner från arbetet så lyssnar jag på låten Kate Winslet - What if I
älskar den låten, men den har en tendens att få mig att tänka tillbaka och jag undrar hur mitt liv hade sett ut om jag valt andra vägar genom livet. men det är ändå mina misstag och mina val som tagit mig dit jag är idag, som format mig till den person jag idag är.

Men nu ska jag fortsätta att reflektera och komma tillbaka till verkligheten, nuet och se fram emot framtiden, inte det som var igår.

/Puss och kram från mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0