tiden rinner iväg, tick tack.

Då var det snart dax att sova igen då, dagen har gått väldigt snabbt må jag säga.
Men innan dess är det en del att göra klart, så som min läxa om för tidigt födda barn, hann inte göra klart den då jag övningskörde till gävle och valbo med pappa, så den är en prio-etta just nu.
Sen tror jag nog det blir lite svensson svensson innan jag somnar, jag verkligen älskar svensson svensson, hur roligt och härligt program som helst.

kommer nog inte skriva nå mer nu innan jag går på dejt med John Blund, så god natt till er alla.
Sov så gott och dröm så sött.

/ Puss och kram till er från mig



En bild från i sommras när jag var i Egypten, då tyckte jag inte att jag var nå brun alls.
Nu när det är höst och kallt ute, och kollar tillbaka på bilderna, så ser jag att jag var brun.
Hur skönt vore det inte med värme och färg på kroppen, låter väldigt skönt om jag säger mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0